گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2018 دو سیم کارت 

قیمت محصول : 2334000 تومان

برند : Huawei

برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2018 دو سیم کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

هوآوی، یکی از برندهایی است که در چند سال اخیر به‌خوبی توانسته است جای خود را در بازار دنیا و ایران پیدا کند. گوشی موبایل Y7 Prime یکی از تولیدات جدید هوآوی است که در بین گوشی‌های این شرکت یک میان‌رده به حساب می‌آید، میان‌رده‌ای که بعد از موفقیت در سال ۲۰۱۷ با نسخه‌ی جدیدش در ۲۰۱۸ هم به بازار عرضه شده است. میان‌رده‌ای با صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی، پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای، سه گیگابایت رم و امکانات معقول و مناسب دیگری که ارزش این گوشی را به عنوان یک گوشی میان‌رده بالا می‌برد. در ادامه به نقد و بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2018 می‌پردازیم.

طراحی و ساخت؛ بزرگ‌تر، جسورتر، بهتر

هنگامی که به طراحی این گوشی نگاهی می‌اندازیم، با یک طراحی نسبتا جدید در میان‌رده‌های هوآوی مواجه خواهیم شد. برخلاف سایر میان‌رده‌های هوآوی، بدنه کاملا پلاستیکی نیست و فریم دور آن از فلز ساخته شده و مانند اکثر گوشی‌های جدید موجود در بازار، حسگر اثرانگشت در قاب پشتی و زیر دوربین قرار گرفته است. دوربین درجای همیشگی قرار گرفته و تا جای ممکن سعی شده تا طراحی ساده و شکیلی داشته باشد. روی قاب پشتی پلاستیک با روکشی براق در رنگ آبی و مات در سایر رنگ‌ها به سادگی و زیبایی ساخته شده و در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته این سبک از طراحی را می‌توان در گوشی‌های بالارده‌ و لوکس هوآوی مشاهده کرد و استفاده از آن در این گوشی میان‌رده، انتخاب خوب و جذابی است. از لحاظ ابعاد، این گوشی هوشمند طولی حدودا ۱۶سانتی‌متر و ۱۵۵ گرم وزن دارد. این گوشی در حالت طبیعی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و با توجه به دارا بودن شیار مستقل برای کارت حافظه‌ی جانبی، دیگر نیازی به خارج‌کردن یکی از سیم‌کارت‌ها نیست و می‌توانید از هر سه قطعه به طور همزمان استفاده کنید و این ویژگی در نوع خود و با در نظر گرفتن رده و قیمت گوشی بسیار هوشمندانه و خوب است.

 

در مجموع طراحی ساده‌ی این گوشی با وجود بدنه‌ی پلاستیکی و فریم فلزی،‌ گوشه‌های گرد یک طراحی نسبتا تکراری اما نوآورانه در این رده‌ی کاربری است. کارکردن با این گوشی راحت است و در دست گرفتن آن با وجود لبه‌های صیقلی و گرد حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.

صفحه‌نمایش؛ من یک میان‌رده هستم

دقت تصویر صفحه‌نمایش در گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2018 چیزی در حدود یک میلیون پیکسل، یعنی ۱۴۴۰x۷۲۰ پیکسل که با توجه به محدوده‌ی قیمت این گوشی یکی از نقاط مثبت آن محسوب می‌شود. به علاوه پنل به‌کاررفته در صفحه‌نمایش این گوشی IPS است و زوایای دید مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از دیگر مواردی که در رابطه با این مدل می‌توان به آن اشاره کرد، تراکم پیکسلی است که در این مدل با آن روبه‌رو می‌شویم. با یک حساب سرانگشتی و با توجه به ابعاد ۵.۹ اینچی و رزولوشن +HD، تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش، ۲۷۳ پیکسل در هر اینچ است. این موضوع به این معنی است که چشم کاربر در هر اینچ از صفحه‌نمایش این گوشی، ۲۷۳ پیکسل را مشاهده می‌کند. صفحه‌نمایش این گوشی از جنسی خاص تولید شده است؛ درحقیقت شرکت سازنده در این مدل از فناوری‌ای استفاده کرده است که صفحه‌نمایش را در برابر خط‌وخش مقاوم می‌سازد. البته در برابر ضربه و شکستگی مقاومتی ندارد و بهتر است از یک محافظ صفحه‌نمایش استفاده کنید. همچنین این گوشی هم مانند اکثر گوشی‌های جدید از صفحه‌نمایشی با حاشیه‌ی بسیار باریک بهره برده است و به فناوری FullView مجهز است که تجربه‌ی تصاویری بزرگ‌تر و واضح‌تر را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل؛ به زندگی‌ات سرعت ببخش!

در قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قرار گرفته که می‌توان این موضوع را یکی از نقاط قوت Huawei Y7 Prime 2018 شمرد. این پردازنده با معماری Cortex-A53 ساخته شده و با همراهی سه گیگابایت رم، امکان بازکردن چند برنامه به طور همزمان را به کاربر می‌دهد بدون اینکه هنگ کند یا کند شود. این گوشی به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. اما اگر این میزان برای کاربر کم باشد، می‌تواند از یک کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کند و فضای ذخیره‌سازی گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت بالا ببرد که مقدار قابل توجهی است.

در این بین، نباید اهمیت رابطه‌ی میان پردازنده و رم را فراموش کرد. رم این گوشی سه گیگابایت است که با توجه به قیمتش بسیار مناسب به نظر می‌آید. درحقیقت اگر به دنبال گوشی‌ای هستید که کاربرد‌های روزمره‌تان را به کمک آن انجام دهید، Huawei Y7 Prime 2018  می‌تواند تا حد زیادی نیاز شما را برآورده کند. این گوشی از ورژن 4.2 بلوتوث پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عاملی که شرکت سازنده برای این اسمارت فون در نظر گرفته، اندروید ۸ یا همان اوریو است که با توجه به زمان عرضه‌ی این گوشی کاملا جدید و به‌روز است.

در کنار سیستم‌عامل اندروید، هوآوی از رابط کاربری EMUI 8.0 استفاده کرده که با شخصی‌سازی محیط اندروید تجربه‌ی کاربری بهتری را برای مصرف‌کننده فراهم کند.

در کنار تمامی این امکانات، شرکت سازنده روی این مدل از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد باتری این دستگاه با توجه به سخت‌افزارش به‌راحتی بتواند نیازهای کاربران را برطرف کند. با این مدل به‌راحتی می‌توانید به شبکه موبایل نسل چهارم یا همان 4G متصل شوید. به گفته‌ی شرکت سازنده،‌ این گوشی در حالت استندبای یا همان آماده‌به‌کار تا ۲۰ روز می‌تواند شارژ نگه دارد.

دوربین؛ عکس‌های بهتری بگیر!

یکی دیگر از قسمت‌هایی که نباید آن را از قلم بیندازیم، دوربین اصلی و سلفی این دستگاه است. هوآوی برای دوریین اصلی از یک دوربین با دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با فناوری فو اتوماتیک تشخیص فاز (Phase Detection) استفاده کرده است. این دو لنز در کنار هم کمک می‌کنند تا تصاویری روشن با کیفیت خوب ثبت شود. این دوربین به فلاش ال‌ای‌دی هم مجهز است که عکاسی در نور کم را ممکن می‌کند. دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت FullHD و ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. دوربین سلفی هم سنسوری ۸ مگاپیکسلی  دارد که عکس‌هایی با کیفیت و نور خوب ثبت می‌کند و برای به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی کیفیت مناسب را دارد.

جمع‌بندی؛ میان‌رده‌ی باارزش

درمجموع می‌توان Y7 Prime 2018 را در دسته‌ی محصولاتی از Huawei قرار داد که ارزش خوبی دارند؛ پس اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده هستید تا بتوانید به کمک آن نیازهای روزمره‌ی خود را برآورده کنید، Huawei Y7 Prime 2018 همراهی خوب برای شما خواهد بود.

 

برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.


تصاویر بیشتر
گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2018 دو سیم کارت
گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2018 دو سیم کارت

 

 








عکس گوشی ,prime ,هوآوی ,استفاده ,دوربین ,طراحی ,prime 2018 ,گوشی موبایل ,قرار گرفته ,استفاده کرده ,موبایل هوآوی ,گوشی موبایل هوآوی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تفریحات سالم 2 بازار گوشی | قیمت گوشی | قیمت لپ تاپ | قیمت موبایل توانایی دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک پزشک موزیکدان